Április 20-án iskolánk abban a megtiszteltetésben részesült, hogy Varga László kaposvári megyéspüspök látogatta meg intézményünket. Vargáné Nagy Viola igazgatónő köszöntése után közös szentmisén vettünk részt, melyet Varga László püspök celebrált. A misén közreműködött az iskola énekkara Pintér Károly tanár úr vezetésével.
A szentmisét követően a diákjaink – Mák Rebeka 11.E, Spolár Viktória és Szabó Márk 10.E, valamint Hegedüs Helga 10.K osztályos tanulók - énekes és prózai elemekből álló műsort adtak elő, majd fórumon vettek részt a jelenlévők, amelynek keretében a fiataljainknak lehetőségük volt
kérdéseket feltenni a megyéspüspöknek. A témák között szerepelt a hivatás, a cölibátus, illetve a püspöki lét megélése, melynek kapcsán a főpásztor kifejtette:
„A cölibátus nem egy megfosztott, hanem egy betöltött állapot. Akinek a szívét betölti az Istennel való kapcsolat, az megtapasztalja, mekkora ez az ajándék. Kap egy kincset, melyet fölébe helyez minden más kincsnek. Isten országának örömhírét szeretném továbbadni, melynek különböző útjait
keresem püspökként is. Felismertem, hogy a megtört szentostyában és a megtört emberben ugyanaz a Krisztus van jelen, ezért különös figyelmet fordítok a szegényekre, a megtört emberekre.”
A fórumot követően a tanári karral beszélgetett a megyéspüspök, majd közös ebéddel ért véget a látogatás.
A NaNa szakhét sikeresen lezárult. A szakhétről készült képek itt tekinthetőek meg.
A Magyarország-Horvátország Határon Átnyúló Együttműködési Program keretében megvalósuló Szakközépiskolák együttműködése - "VEC Sharing" (Cross-border Vocational Education Capacity Sharing – HUHR/1601/4.1.2/0030) projekt |
|
|
A projekt eredménye a háromynyelvű szakácsköny, mely letölthető az alábbi linkről:
A "VEC Sharing" (Cross-border Vocational Education Capacity Sharing, Szakközépiskolák Együttműködése) projekt az INTERREG V-A Magyarország-Horvátország Együttműködési Program 2014-2020 első pályázati felhívása keretében nyert támogatást. A projektet az Európai Regionális Fejlesztési Alap (ERFA) finanszírozza (projektazonosító: HUHR/1601/412/0030).
A VEC projekt egy olyan határokon átnyúló szakképzési kapacitás megosztást elősegítő együttműködés, melynek célja, hogy javítsa az oktatási intézmények, mint szellemi központok szerepét a határtérség specifikus tudásbázisának növelése érdekében. A cél elérése érdekében olyan tevékenységek valósulnak meg, amelyek a határmenti régiók közötti közös csereprogramok révén javítják a diákok és a tanárok kompetenciáit öt szakmában (hegesztő, szakács, pék, cukrász és mezőgazdász). A projekt hosszú távú célja a magyar és horvát partneriskolák közötti szoros partnerség kialakítása a jövőbeli közös határokon átnyúló projektekben történő együttműködés érdekében az tudás- és tapasztalatcsere, kiállítások és tanulmányi versenyek területén.
A Vezető Partner a Kaproncai Szakiskola (Obrtnička škola Koprivnica, Kapronca; HR); projektpartnerek: Kolping Nagyváthy János Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola (Csurgó, HU), Nagybajomi Kolping Katolikus Szakközépiskola és Kollégium (Nagybajom, HU), Stjepana Sulimanca Középiskola (Srednja škola Stjepana Sulimanca, Pitomača, HR) és Koprivnica Križevci (PORA Regionális Fejlesztési Ügynökség, Kapronca, HR).
A projekt tevékenységei 2017. október 1-jétől 2019. január 31-ig 16 hónapon belül kerülnek végrehajtásra. A projekt költségvetése 243.545,00 EUR, az EU társfinanszírozása 85%.
A projekt tevékenységei változatosak: közösen kifejlesztett stratégia és módszertan alapján 2 hetes tematikus csereprogramok valósulnak meg öt szakma (hegesztő, szakács, pék, cukrász és mezőgazdász) tanulóinak részvételével; megtörténik a szükséges eszközök és berendezések beszerzése; munkaerő-piaci elemzés készül, gyakorlati tanfolyamok, műhelymunkák, közös kiállítás, gyár- és tanulmányi látogatások valósulnak meg, elkészül egy kétnyelvű szakácskönyv és közös sportesemények is megrendezésre kerülnek.
"VEC Sharing" or "Cross-border Vocational Education Capacity Sharing" project was approved for funding under the First Call for Proposals for INTERREG V-A Hungary-Croatia Co-operation Programme 2014-2020 and is financed by the European Regional Development Fund (ERDF). Project ID is: HUHR/1601/412/0030.
VEC sharing project is aiming to improve the role of educational institutions as intellectual centres for increasing the specific knowledge base in the region. In the short term it means implementing activities that improve students’ and teachers’ competencies in the occupations welder, cook, baker, confectioner and agriculture by providing joint exchanges between the border regions. The long term objective is to develop a firm partnership between Hungarian and Croatian partner schools for future cooperation on cross-border projects considering exchange of knowledge, exhibitions and competitions in the area of education.
The Lead Partner is Koprivnica Crafts School (Koprivnica; HR); project partners are Kolping János Nagyváthy Grammar School, Secondary Technical School and Vocational School (Csurgó; HU), Kolping Catholic Secondary Technical School and Student Hostel of Nagybajom (Nagybajom; HU), Stjepana Sulimanca Secondary School (Pitomača; HR) and "PORA" Regional Development Agency of Koprivnica Križevci County (Koprivnica; HR).
The project duration is 16 months, from 1 October, 2017 until 31 January, 2019; total value of project is 243.545,00 EUR, of which 85% is co-financed by the European Union.
Project activities include 2-week-long thematic exchanges of students studying occupations welder, cook, baker, confectioner and farmer based on a commonly developed strategy and methodology; supply of necessary equipment; practical courses, workshop, factory and study visits, labour market mapping and analysis, joint exhibition of manufactured products, creation of joint bilingual cookbook, and joint sports events.
A "VEC Sharing" projekt megnyitó eseményét 2017. november 14-én tartották a Kaproncai Szakiskola (Vezető Partner) könyvtárában az INTERREG V-A Magyarország-Horvátország Együttműködési Program 2014-2020 keretében.
A rendezvényen bemutatkoztak a projektpartnerek: a projekt Vezető Partnere a Kaproncai Szakiskola (Obrtnička škola Koprivnica, Kapronca; HR); projektpartnerek: Kolping Nagyváthy János Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola (Csurgó, HU), Nagybajomi Kolping Katolikus Szakközépiskola és Kollégium (Nagybajom, HU), Stjepana Sulimanca Középiskola (Srednja škola Stjepana Sulimanca, Pitomača, HR) és Koprivnica Križevci (PORA Regionális Fejlesztési Ügynökség, Kapronca, HR). A Közös Titkárság nevében Zelei Marian Programmenedzser is üdvözölte a résztvevőket és sok sikert kívánt a projekt megvalósításához a projekt partnereknek.
A partnerek bemutatták a projekt célkitűzéseit, melyek: az oktatási intézmények, mint szellemi központok szerepének növelése a térség specifikus tudásbázisának fejlesztése érdekében. A cél elérése érdekében olyan tevékenységek valósulnak meg, amelyek a határmenti régiók közötti közös csereprogramok révén javítják a diákok és a tanárok kompetenciáit öt szakmában (hegesztő, szakács, pék, cukrász és mezőgazdász). A projekt hosszú távú célja a magyar és horvát partneriskolák közötti szoros partnerség kialakítása a jövőbeli közös határokon átnyúló projektekben történő együttműködés érdekében az tudás- és tapasztalatcsere, kiállítások és tanulmányi versenyek területén.
A megnyitó után a projektben részt vevő két horvát iskola tanulói által készített helyi termékek kiállítását tekinthették meg a résztvevők, illetve az egyes ételek, italok megkóstolására is lehetőség nyílt.
The Opening Event of ”VEC Sharing” project was held on 14 November, 2017, in the library of the Koprivnica Crafts School (Lead Partner) in the framework of INTERREG V-A Hungary-Croatia Co-operation Programme 2014-2020.
The project partners introduced themselves as: the Lead Partner of the project is Koprivnica Crafts School (Koprivnica ; HR); project partners are Kolping János Nagyváthy Grammar School, Secondary Technical School and Vocational School (Csurgó; HU), Kolping Catholic Secondary Technical School and Student Hostel of Nagybajom (Nagybajom; HU), Stjepana Sulimanca Secondary School (Pitomača; HR) and "PORA" Regional Development Agency of Koprivnica Križevci County (Koprivnica; HR). On behalf of the Joint Secretariat, Marian Zelei Programme Manager also welcomed the participants and wished successful project implementation to the partners.
The partners demonstrated the objectives of the project which are: to improve the role of educational institutions as intellectual centres for increasing the specific knowledge base in the region. In the short term it means implementing activities that improve students’ and teachers’ competencies in the occupations welder, cook, baker, confectioner and agriculture by providing joint exchanges between the border regions. The long term objective is to develop a firm partnership between Hungarian and Croatian partner schools for future cooperation on cross-border projects considering exchange of knowledge, exhibitions and competitions in the area of education.
After the opening ceremony, the participants could visit the exhibition of the local products produced by the students of the two participating Croatian schools, and also the tasting of the exhibited foods and drinks was possible.
A nagybajomi Kolping iskolában, 2018. januárjában megrendezett workshop-on az iskolák megtárgyalták a pályázattal kapcsolatos teendőket és a diákcsereprogramokat. A projektvezetők, iskolavezetők, tanárok megismerték egymást és közösen megszervezték, pontosították a projekt menetét, kivitelezését.
2019. január 18-án, pénteken a csurgói Kolping Nagyváthy János Szakgimnázium és Szakközépiskolában került megrendezésre az „Interreg V-A Hungary-Croatia Cooperation Programme 2014-2020 HUHR/1601/4.1 2/0030 IBI- VEC Sharing” pályázat keretében megvalósult diákcsereprogram Zárókonferenciája.
4 iskola vett részt az együttműködésben, Kaproncai Szakképző gesztorként 2 szakmában (hegesztő, szakács), Pitomaca-I Szakképző (mezőgazdaság), Csurgói Kolping Nagyváthy Középiskola (hegesztő, mezőgazdasági gépész), s a Nagybajomi Szakképző (pék-cukrász). Ennek kapcsán szakmánként 10-10 diák tölthetett el együtt 2-2 hetet mindegyik intézményben, s megismerhették a szomszéd ország képzését, s annak kultúráját a számos szabadidős program és gyárlátogatás keretében. A pályázatból sportnap és gasztronómiai nap is megvalósult, s mindegyik iskola jelentős eszközbeszerzést is végrehajthatott.
A nagyszabású zárórendezvényen mind a horvát, mind a Magyar résztvevő iskolák képviselői, valamint horvát-magyar vendégek is jelen voltak. Füstös János Polgármester örömmel konstatálta a sikeres megvalósítást, s kérte a partnereket, hogy folytassák az együttműködést a jövőben is. Vargáné Nagy Viola, csurgói igazgatónő köszöntőjében elhangzott, hogy a diákok és oktatók milyen tapasztalatokkal gazdagodtak, hiszen – főképp a mezőgazdasági képzésben hazánkban a nagyüzemi gazdálkodást, a nagygépek karbantartását, míg Horvátországban a kisparcellás, önellátó gazdálkodást tapasztalhatták meg a tanulók, s a növénytermesztés teljes vertikumát, így a kamillatermesztés teljes folyamatát, a betakarítás, szárítás és csomagolását is tanítják az iskolák.
Ratimir Ljubić, Kapronca-Kőrös megye prefektusa minden résztvevőnek gratulált, a sikeres megvalósításhoz, s kérte a hasznos gondolatok gyűjtését az új pályázathoz. Az ünnepélyen Zlatko Martić, a Kaproncai Szakiskola igazgatója, Laki‐Lukács Péter, a nagybajomi Kolping Katolikus Szakközépiskola igazatója is méltatták az együttműködést, majd Josip Ivoš , a Pitomaca-i Középiskola igazgatója kiemelte, hogy iskolájuk nagyon sok eddigi együttműködései közül a jelenlegi messzemenőleg többet adott, barátságok kötődtek, s tartalmas, valós szakmaiságnak lehettünk tanui. Melita Birčić-ot, a Kapronca-Kőrös Megye Regionális Fejlesztési Ügynökségének igazgatója összefoglalója után Zelei Marian, A Magyarország-Horvátország Együttműködési Program Közös Titkárságának programmanagere értékelte a résztvevők munkáját és bíztatta a folytatásra a partnereket.
A beszédek között az iskola Vogel Ádám, Siketer Barnabás és Novák Adrián zenei műsorával, valamint Kalanics Kíra horvát nyelvű versével szóraköztatta a közönséget. A konferencia végén egy kisfilmmel idézték fel a 1,5 év emlékezetes pillanatait, a projekttorta elfogyasztása, s az állófogadás mellett pedig egy kiállításon tekinthették meg a gyerekek alkotásait a vendégek.
Tárgyi feltételeink:
48x24 méteres tornacsarnok,nemzetközi méretű kézilabda és teniszpályával |
25 méteres feszített víztükrű, fedett uszoda, |
100x65 méteres füves labdarúgó pálya, 350- méteres futópályával, távolugró, és súlylökő- hely, kültéri aszfaltozott kézilabda-, és röplabda pálya. |
A testnevelés órákat itt tartjuk.
Iskolánkban 2002-óta sportegyesület is működik, Nagyváthy János Középiskolai SE néven, mely lehetővé teszi a pályázatokon való részvételt, valamint segíti a Diákolimpián csapataink részvételét, melyen évtizedek óta sikeresen szerepelünk.
Iskolánk részvétele projektekben
A 229/2012. (VIII.28.) Korm. rendelet 23. § (1) bekezdés kötelezi az intézményeket az ún. közzétételi lista megjelentetésére.
A szülők tájékoztatására a közzétételi lista tartalmazza
Az aktuális alapdokumentumaink.
Terjedelmük miatt az alábbi dokumentumok csak PDF formátumban érhető el.
Megtekintésükhöz Adobe Acrobat Reader 6.0 vagy frissebb program szükséges. (Letölthető innen)
A 2023/2024. tanévre meghirdetett tagozatok
A felvételi tájékoztató prospektusunk innen tölthető le
KOSZISZ NAGYVÁTHY JÁNOS GIMNÁZIUM, SZAKGIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA
Iskolánk a Nagyváthy János Ipari és Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakmunkásképző Intézet valamint Somogy Megye Önkormányzatának Gimnáziuma és Szakközépiskolája összevonásával alakult az 1995-ös tanévben.
Az intézmény névadójának - Nagyváthy Jánosnak - komoly szerepe volt az 1792-ben alapított református gimnázium megszervezésében. 1953-ban Ipari Iskolát is alapítottak Csurgón, amely 1976-ban egyesült a Mezőgazdasági Szakiskolával. Így alakult meg a Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakmunkásképző Intézet. Többszöri névváltoztatás után az intézmény felvette Nagyváthy János nevét.
2013. szeptember 1-jén a Nagyváthy Középiskola a Kolping Oktatási és Szociális Intézményfenntartó Szervezet fenntartásába került, és újra önállóan működik. Az iskola a korábbi évekhez hasonlóan látja el nevelési és oktatási feladatait. Egyházi kötődésű intézményként kötelező a felekezeti hit- és erkölcsoktatás.
A tagozat neve | Keret (fő) | |
---|---|---|
Mezőgazdasági gépész (szakmaszám: 4 0810 17 07) |
A képzés során a „T” mezőgazdasági vontató jogosítvány megszerzése lehetőség és követelmény, amely díjmentes. | 36 |
Ipari gépész - ipar szakirány (szakmaszám: 4 0715 10 09) |
Ez a szakma hiányszakmaként nyilvántartott szakma A szakmai képzések során lehetőség van gazdálkodó szervezetéknél tanulószerződéssel végzett szakmai gyakorlatra. | 16 |
Szociális ápoló és gondozó (szakmaszám: 4 0923 22 03) |
A szakmai képzés során pszichológiai, jogi, egészségügyi, ápolási gondozási ismereteket sajátítanak el a tanulók. | 16 |
Hegesztő (szakmaszám: 4 0715 10 08) |
Ez a szakma keresett a gépészetben, és széles körben alkalmazott a szereléstechnikában. | 16 |
Gazda - Növénytermesztő szakirány (szakmaszám: 4 0811 17 04) |
Egy teljesen új szakma elsajátítására nyújt lehetőséget, mely mezőgazdasági vállalkozóvá vagy őstermelővé váláshoz teljes körű adminisztratív és gyakorlati gazdálkodási tudást ad. Az uniós pályázatok benyújtásához ez a szakképesítés többlet pontot jelent. | 16 |
Pék-cukrász (szakmaszám: 4 0721 05 12) |
16 | |
Szakács (szakmaszám: 4 1013 23 05) |
16 |
A technikumi képzés során a tanulók 5 év alatt felkészülnek a közismereti és a szakmai érettségi vizsgára, egyben OKJ-s szakmát is szereznek.
A tagozat neve | Keret (fő) |
---|---|
Oktatási szakasszisztens (szakmaszám: 5 0188 25 01) |
18 |
Mezőgazdasági gépésztechnikus (szakmaszám: 5 0810 17 08) |
16 |
A tagozat neve | |
---|---|
Mezőgazdasági gépésztechnikus (szakmaszám: 5 0810 17 08) |
A szakmai képzés célja műszaki, mezőgazdasági és közgazdasági ismeretekkel rendelkező szakember képzése. A képzés során a „T” mezőgazdasági vontató jogosítvány megszerzése lehetőség és követelmény, amely díjmentes. |
Oktatási szakasszisztens (szakmaszám:5 0188 25 01) |
Kipróbálhatja magát élmények szervezésében, kreatív tevékenységekben. Támogathatja a gyermekek testi, lelki fejlődését; figyelemmel kísérheti személyiségük gazdagodását. |
Elérhetőségünk:
KOLPING NAGYVÁTHY JÁNOS TECHNIKUM, SZAKGIMNÁZIUM, SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
8840 Csurgó, Iharosi u. 2.
Igazgató: Vargáné Nagy Viola
Telefon: 82/471-353
Pályaválasztással foglalkozó neve: Buda Renáta igazgatóhelyettes
Honlap: http://www.kolping-nkicsurgo.hu
E-mail Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A tanulmányi területre való felvételi kérelmek elbírálásakor az intézmény a tanulmányi eredményeket veszi figyelembe. Az iskolai rendszerű szakképzésbe csak olyan tanuló vehető fel, aki megfelel az egészségügyi alkalmassági követelményeknek.
Pályaválasztási hét: 2023. november 14-15-16. - Kiállítások, óralátogatási lehetőséggel, prospektusok, csoportok fogadása, műhelylátogatás.
Pályaválasztási nyílt nap: 2023. november 17. - egyéni intézménylátogatás
Beiskolázás tervezése, szervezése és bonyolítása:
A fenntartó által engedélyezett 1 osztály 5 éves technikumi (nappali), 2 osztály szakközépiskola (a hirdetett szakmákban 1-1 szakmacsoport), 2 osztály érettségire épülő technikum (2 féle szakmacsoportban!, bemeneti követelmény: érettségi bizonyítvány).
A 9. és a szakképző évfolyamokra, illetve a felnőttképzésre történő beiskolázás tervezése, szervezése és lebonyolítása a hatályos OM rendelethez igazodva, a beiskolázás belső szabályzata szerint történik.
időpont | Tevékenység | Felelős |
---|---|---|
2022. 09. hó | A 9. és a szakképző évfolyamokra, illetve a felnőttképzésre történő beiskolázás tervezése, szervezése és lebonyolítása a hatályos OM rendelethez igazodva, a beiskolázás belső szabályzata szerint történik. Tervezett időpont: 2022. 09. |
Iskolavezetőség |
Folyamatos | A beiskolázással kapcsolatos hirdetési anyagok közzététele a sajtóban, a továbbtanulási kiadványokban. | Iskolavezetőség Munkaközösség vezetők |
Folyamatos | A beiskolázással kapcsolatos kiállítások, külső programok lebonyolítása. | Iskolavezetőség Munkaközösség vezetők |
Folyamatos, ütemterv szerint | Nyílt napok szervezése | Iskolavezetőség Munkaközösség vezetők |
Folyamatos | Általános iskolákkal kapcsolatfelvétel | Iskolavezetőség Munkaközösség vezetők |
2023. 11. 14-17. | Nyílt napok | Iskolavezetőség Munkaközösség vezetők |
2024. 03. 22. | A középiskola nyilvánosságra hozza az ideiglenes felvételi jegyzéket | Iskolavezetőség |
2024. 03. 26. | A középiskola megkapja a hozzájuk jelentkezők névsorát ABC sorrendben | Iskolavezetőség |
2024. 04. 22. | Végleges felvételi jegyzék megküldése a Felvételi Központba (írásban és elektronikus úton) | Iskolavezetőség |
2024. 04. 26. | A középiskola megkapja az egyeztetett felvételi jegyzéket | Iskolavezetőség |
2024. 05. 02. | A jelentkezők és az iskolák értesítése a felvétel eredményéről | Iskolavezetőség |
2024. 06. 26. | Beiratkozás | Iskolavezetőség Osztályfőnökök |
A térítési díj, tandíj, egyéb díjfizetési kötelezettség a Házirendben foglaltak szerint:
Másodszakmás magántanulók tanulói hozzájárulása 10.000 Ft/hó.
Iskolában a térítési díjat minden hónap 10-ig egy hónapra előre készpénzben kell befizetni a díjbeszerzéssel megbízott dolgozónak.
Ha az ellátást betegség vagy más ok miatt nem kívánják igénybe venni, a távolmaradást az intézmény tanulmányi nyilvántartójának be kell jelenteni. A bejelentést követő naptól a kötelezett a távolmaradás idejére mentesül a térítési díj fizetésének kötelezettsége alól. Bejelentett hiányzás esetén a befizetett térítési díj a következő hónapban jóváírásra történik.
A térítési díjfizetési kötelezettség alóli mentesülésre jogosulttá válik, akkor az általa előre befizetett díjat vissza kell adni a tanulónak, ill. a szülőnek.
Az iskolában szervezett önköltséges szakkörök térítési díját a tanuló akkor igényelheti vissza, ha a szakkörön való részvétel önhibáján kívüli okból hiúsult meg és a szakköri foglalkozásoknak több mint a felén nem tud részt venni.
Méltányossági térítési díjkedvezmények elbírálása
A normatív díjtérítés megállapítása minden estben a szülő, gondviselő által benyújtott okmányok alapján a vonatkozó jogszabályok rendelkezései szerint történik. Normatív kedvezményen túli méltányossági (a jogszabály szerinti kedvezménynél kedvezőbb) díjkedvezmény megadása az intézmény igazgatójának hatáskörébe tartozik, melyhez ki kell kérni az osztályfőnök és a gyermek- és ifjúságvédelmi felelős előzetes véleményét.
Tanulói jogviszony megszűnésekor a befizetett térítési díj arányos része leszámoláskor visszafizetésre kerül.
A tanuló az általa előállított terméket a következő módon vásárolhatja meg:
Vizsgaremek esetén az iskola Ár és díjszabása szerint a termék tulajdonjoga átszáll a tanulóra a műhelyhasználat figyelembe vételével, ha az anyagot a tanuló hozza.
Ha az anyagot az intézmény biztosítja, az előbbi az anyagárral egészül ki.
Vizsgafeladat esetén az intézet Ár és díjszabása szerint vehetik meg a terméket a tanulók.
Minden megrendelés esetén az értékesítés az Ár és díjszabás szerint történik.
A kollégium térítési díját a kollégiumi titkárságon kell befizetni!
A tankönyvellátás és tankönyvtámogatás rendje
(…)
Az éves költségvetési törvényben meghatározott tankönyvtámogatás és az intézmény anyagi lehetőségének figyelembevételével, a jogszabályban meghatározottak szerint az igazgató előterjesztése alapján a nevelőtestület dönt a diákokat megillető tankönyvtámogatás módjáról.
Az éves központi költségvetésről szóló törvényben meghatározott tankönyvtámogatás összege felhasználható a tanulói tankönyvvásárlás költségeinek átvállalására és csökkentésére, továbbá az iskolai könyvtár részére történő tankönyvrendelés teljesítésére. A tankönyvtámogatás céljára jutó összegnek legalább huszonöt százalékát tankönyv, elektronikus adathordozón rögzített tananyag illetve az iskolában alkalmazott ajánlott és kötelező olvasmányok vásárlására kell fordítani. A megvásárolt tankönyv, illetve könyv az iskola tulajdonába, az iskolai könyvtár állományába kerül.
Az iskolaigazgató megbízásából tankönyvfelelős minden év június 10-éig köteles felméri, hány tanulónak lehet biztosítani a tankönyvellátást az iskolai könyvtárból történő tankönyvkölcsönzés, továbbá hányan kívánnak használt tankönyvet vásárolni. E felmérés során az iskola tájékoztatja a szülőket arról, hogy a törvény szerint kik jogosultak normatív kedvezményre. Igénylés esetén ingyenes tankönyvellátást (normatív kedvezmény) köteles az iskola biztosítani a nappali rendszerű iskolai oktatásban résztvevő tanuló számára, ha a gyermek
A tanuló az iskolától nem alanyi jogon járó tankönyvtámogatást nem kap. Különös mélténylást érdemlő esetben, írásbeli kérelemre az igazgató további támogatást adhat, ha az iskolának lehetősége van további kedvezmény nyújtására. A támogatás feltételeiről, az igényjogosultság igazolásának formájáról és az igénylés elbírálásának elveiről az igazgató értesíti a kérelmezőt. Az iskolába belépő új osztályok tanulói esetében a felmérést a beiratkozás napjáig kell elvégezni.
A normatív kedvezmény, valamint a normatív kedvezmény körébe nem tartozó további kedvezmény iránti igényt igénylőlapon kell benyújtani. Az igénylőlap benyújtásával egyidejűleg be kell mutatni a normatív kedvezményre való jogosultságot igazoló iratokat:
(…)
Az ingyenesen kapott tankönyvek árát nem kell megfizetni, azok a szállítótól történő átvételt követően az iskolai könyvtár állományába kerülnek. A leltárba vett tankönyveket a könyvtáros az állományba vétel után, vagy más iskolából átvett tanuló esetén a beiratkozáskor névre szólóan, aláírás ellenében bocsájtja a tanulók rendelkezésére. A tanulók a tankönyveket a tanév végéig használhatják, és a tanév utolsó tanítási napjáig kötelesek eredeti állapotban a könyvtárba visszaszolgáltatni. Kivételt képeznek a munkatankönyvek (a jegyzetelés miatt), amit a diákok saját költségükön szereznek be.
Ha a könyvek nem kerülnek leadásra, vagy nem megfelelő állapotban kerülnek vissza a könyvtárba, a használatba vételt követő első tanév végén a tankönyv teljes árának 75%-át, második tanév végén annak 50%-át, a harmadik tanév végétől annak 25%-át a kedvezményezett tanuló szülője köteles megtéríteni. Különös méltánylást érdemlő esetben (például önhiba hiánya vagy vis maior esetén) az igazgató a kártérítési kötelezettséget írásbeli kérelemre mérsékelheti vagy elengedheti. Kikerül a normatív tankönyvtámogatás rendszeréből az a tanuló, aki nem hozza vissza a könyveket, és árukat sem téríti meg. A diákok tanulói jogviszonyuk megszűnésekor, de legkésőbb az igazgató által meghatározott időpontig, kötelesek a kölcsönzött könyveket az iskolai könyvtárba visszajuttatni.
A diákigazolvány
A diákigazolvány típusai: nappali, esti, levelező, távoktatásos és más sajátos diákigazolvány. Diákigazolványra jogosult az intézménnyel tanulói jogviszonyban álló valamennyi diák jogviszonyának megszűnését követő október 31-éig, kivéve ha a nem tanköteles tanulónak félévkor megszűnik a tanulói jogviszonya.)..
A diákigazolvány igénylésére, annak feldolgozására, érvényesítésére, bevonásáraés díjára a 362/2011.(XII.30.) Kormányrendelet 1.§, 12.§ (3) bekezdés, illetve 30.§-40.§-ben szabályozott előírások irányadóak,az intézmény az ebben foglaltak szerint jár el.
Az igényelt állandó diákigazolvány kiadásáig a tanuló kérésére ideiglenes diákigazolványként szolgáló igazolást kell kiadni. Az igazolás kiadásának feltétele, hogy a tanuló az állandó diákigazolványt igényelje. Az igazolás a kiadástól számított hatvan napig érvényes.
A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelésének nyilvános megállapításai és ideje, a köznevelési alapfeladattal kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása, ideje, az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai, egyéb, vizsgálatok nyilvános megállapításai
A helyiség- és területhasználat szabályai a Házirendben foglaltak szerint:
A tanítási órák 45 percesek. A kompetencia alapú oktatás bevezetése során alkalmazott tanulásszervezési eljárások szükségessé teszik két, illetve három 45 perces óra szünet nélküli megtartását. Ilyen esetekben az óra után következő szünet hosszabbítására kerül sor.
Tanítási napokon a tanuló órarend szerint köteles az osztályterem előtt megjelenni.
A tanítási óra megkezdése utáni érkezés késésnek számít.
A tanítás 7:45 órakor kezdődik, amelyre 7:30 óráig kell a tanulóknak beérkeznie.
A portások és a biztonsági őr a tanulók diákigazolványát belépéskor ellenőrizhetik.
Az első óra imádsággal (Mi Atyánk, vagy kijelölt bibliai szakasz stb.) kezdődik, melyet az első órát tartó pedagógus, vagy az erre kijelölt tanuló olvas fel.
A tanítási órák 45 percesek. Szünetek: 4x10 perces, azt követően 5 percesek.
A foglalkozások az órarend szerint kijelölt osztály, illetve szakteremben folynak.
A tanulók tartózkodási helye (időjárástól és épülettől függően):
Tanuló a nevelői szobában nem tartózkodhat, szülői értekezleten nem vehet részt!
9. évfolyam | ||
---|---|---|
Képzési idő: | Valamennyi szakmánál | 7:35 – 13:55 |
Szakközépiskolai képzés esetén | 7:35 – 12:35 |
10. évfolyam | ||
---|---|---|
Képzési idő: | Előrehozott szakképzés esetén | 7:35 – 13:55 |
Mezőgazdasági képzés esetén | 7:35 – 7 óra elméleti tanrend szerint | |
Szakközépiskolai képzés esetén | 7:35 – 6 óra elméleti tanrend szerint |
11. évfolyam | ||
---|---|---|
Képzési idő: | Valamennyi szakmánál | 7:35 – 13:55 |
Szakközépiskolai képzés esetén | 7:35 – 6 óra elméleti tanrend szerint |
13. évfolyam | ||
---|---|---|
Képzési idő: | Mezőgazdasági gépésztechnikus szakmánál | 7 órás nap 7:35 – 14:35 |
8 órás nap 7:35 – 15:35 | ||
Pedagógiai és családsegítő munkatárs | 6 órás nap 7:35 – 12:35 | |
7 órás nap 7:35 – 14:35 |
14. évfolyam | ||
---|---|---|
Képzési idő: | Mezőgazdasági gépésztechnikus szakmánál | 7 órás nap 7:35 – 14:35 |
8 órás nap 7:35 – 15:35 | ||
Pedagógiai és családsegítő munkatárs | 6 órás nap 7:35 – 12:35 | |
7 órás nap 7:35 – 14:35 |
Reggeli idő /tízórai szünet/ : | Egységesen | 9:25 – 9:40 |
Ebéd idő: | 13 óráig befejeződő gyakorlatok esetén: | Gyakorlatot követően ! |
4 – 10 tanműhely: | 11:30 – 11:50 | |
Hangárban lévő tanműhelyek: | 11:50 – 12:10 | |
Asztalos műhelyek: | 12:00 – 12:20 |
Termelési feladatokat ellátó tanulók esetén adott napi munkaszervezésnél ki kell jelölni!
Gyakorlati képzőhellyel az egyéni megállapodás alapján végzett gyakorlatok, - / szociális gondozó, ápoló valamint pedagógiai és családsegítő munkatárs / - esetén a helyi munkarendet kell követni!
A pénteki gyakorlati foglalkozások 7:35 – 13:10 ig tartanak, az így kieső időt a nyári gyakorlatokat megelőzően kell pótolni ! Ennek ideje: 0 – 1 – 2 – 3 nap képzési óraszámtól függően !
Szülők (nyílt tanítási napokat kivéve) és más külső személyek (szakmai felügyeleti szerveket kivéve) a tanórákat és egyéb foglalkozásokat csak igazgatói engedéllyel látogathatják.
A gyakorlati oktatás egységesen 7:45 órakor kezdődik és legkésőbb 15:20-ig tart. Gyakorlaton -kivéve a technikus képzési célú szakközépiskolás tanulókat - 60 perces órákkal folyik az oktatás, 15 perces tízórai, és 20 perces ebédszünettel.
Az étteremben reggelizni 6-tól 7:30-ig, ebédelni 11:30 - 14:45 között, vacsorázni 17:30-tól 19:30-ig lehet. Be kell tartani a kulturált étkezés szabályait!
Az iskola épületét, udvarát, a gyakorlati, képzési helyet tanítási idő alatt tanuló csak külön engedéllyel hagyhatja el.
Az intézményt elhagyni csak az osztályfőnök, távolléte esetén igazgató, vagy az igazgatóhelyettesek írásbeli engedélyével lehet elhagyni, melyet távozáskor a portán be kell mutatni.
Tanítási órát hirdetéssel, magáncélú látogatással megzavarni, megszakítani tilos!
Az iskolába a napszaknak és a feladatoknak megfelelő öltözéken, felszerelésen kívül mást behozni tilos! Az iskola nem felel azokért a tárgyakért, értékekért, amelyek a rendeltetésszerű működéshez, a célszerű öltözködéshez nem szükségesek, vagy ha szükséges dolgait a tanuló nem az előírt helyen és módon tárolja. Testnevelés órán az értékek leadandók a szaktanároknak.
Tanulási időben az iskola rendjéért az ügyeletes nevelők, a portás és ügyeletes tanulók a felelősek.
Az iskolai büfé 6:30 h-kor nyit és 13:30 h-ig áll a tanulók rendelkezésére.
Az intézményben tilos az alkohol tartása, alkoholos italok fogyasztása valamint drog tartása és fogyasztása. Az intézmény egész területén a tanulók részére TILOS a dohányzás!
2023. AUGUSZTUS - SZEPTEMBER | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2023. augusztus 21. 8. óra | Alakuló értekezlet |
2023. augusztus 22. 8 óra | Javítóvizsgák |
2023. augusztus 23. | Kréta (nyári gyakorlat, közösségi szolgálat, javítóvizsgák záradékainak) rögzítése |
2023. augusztus 27. | Porrog – Traktoros felvonulás – agrárium képviselete beiskolázási megjelenés |
2023. augusztus 30. 8.30 óra | Nyitó értekezlet |
2023. szeptember 3. 14.00 | Kollégiumi beköltözés, szülői értekezlet a 9.évfolyamosok szüleinek |
2023. szeptember 1. 8. óra | Tanévnyitó ünnepély! Első tanítási nap (3 óra osztályfőnöki) |
2023. szeptember 7. 8 óra | Veni Sancte össznépi szentmise az aulában |
2023. szeptember 7. | „ISMERKEDŐNAP FŐZŐCSKÉVEL” (I. Tanítás nélküli munkanap–DÖK ajánlásával!) |
2023. szeptember 14. | 11. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. szeptember 19-21. | Pályaválasztási Kiállítás és Szakmabemutató Kaposvári Aréna |
2023. szeptember 21 | 12-13-14. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. szeptember 22. | Osztálynaplók anyakönyvi, statisztikai részének kitöltése. –kréta Tanmenetek leadása |
2023.szeptember 23. | Pásztor ételek főzőversenye Szenna |
2023.szeptember 28. | 9. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. OKTÓBER | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2023.október 02.-06. | Az Aradi vértanuk emléknapja. Megemlékezés osztályfőnöki órákon. |
2023. október 6. péntek | 13 órától fogadóóra igény esetén! 14 órától szülői értekezlet |
2023. október 5. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban első órában |
2023. október 13. | Munkaértekezlet /Téma: statisztika, szülői értekezlet, adminisztráció/ mérések, lemorzsolódás (II. Tanítás nélküli munkanap) |
2023. október 2. | Pályaválasztási bemutatók kezdete az általános iskolákban |
2023.október 6. | Iskolagyűlés 8.30 – 09. havi értékelés, aktualitások |
2023. október 12. | 11. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023.október | Pék hagyományőrző verseny - Budapest |
2023.október | Kinizsi pályaválasztási nap - Kaposvár |
2023.október 14-23-ig | Nevezési határidő a IX.DÜRER Versenyre. Lehetőségek: matematikából, fizikából, kémiából |
2023 október okt. 20-ig | Felvételi tájékoztató nyilvánosságra hozatala a KIR-ben,honlapon! |
2023 .október 12 . (csütörtök) | SZECSKAAVATÓ 13.00 óra |
2023. október 19. | 12-13-14. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. október 20. | Ünnepi megemlékezés az 1956-os forradalomról az iskolában |
2023. NOVEMBER | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2023. okt.28. - november 05-ig | Őszi szünet. A szünet előtti utolsó tanítási nap okt.27. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap nov.06.(hétfő) |
2023. NOVEMBER | OSZTV - kiválasztás, SZKTV - kiválasztás háziverseny alapján! (mezőgazdasági gépésztechnikus), (mezőgazdasági gépész), (pékcukrász, szakács) |
2023. november 3. csütörtök | 9. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában ISKOLAGYŰLÉS – AULA! (8.30) |
2023. november 9. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. november 16. | 11. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. november 17. (péntek) | PÁLYAORIENTÁCIÓS NAP (III. Tanítás nélküli munkanap) |
2023. november 14-15-16 | PÁLYAVÁLASZTÁSI HÉT |
2023. november 23. | 12-13-14. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2023. november 30. | 9. évfolyam miséje a Szentlélek temlplomban az első órában 2.óra elején AULA – ADVENTI gyülekező |
2023. DECEMBER | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2023. DECEMBER | Jelentkezés SZKTV-re (mezőgazdasági gépész, mezőgazdasági gépésztechnikus háziversenyen való megmérettetés után!) |
2023. DECEMBER | Aula - karácsonyi sütivásár tanári felajánlásokból - bevételét szociálisan rászorult diákok |
2023. december 1. | Adolf Kolping megemlékezés |
2023. december 4. | Szülők és tanulók értesítése a várható félévi elégtelen osztályzatokról |
2023. december 7. | Adventi előadás-AULA! (8.30) |
2023. december 19.16:00 | Karácsonyi ünnepély az iskola dolgozóinak és gyermekeiknek. |
2023. december 19. | Iskolai karácsonyi ünnepély (utolsó tanítási nap a téli szünet előtt.) Össznépi Szentmise az aulában |
2023. december 20. | (IV. Tanítás nélküli munkanap – Nevelőtestületi javaslatra) |
2023.december 21-től 2024. január 01-ig | Téli szünet A szünet előtti utolsó tanítási nap dec.20 (szerda), a szünet utáni első tanítási nap 2024. január 2 (kedd) |
2024. JANUÁR | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2024. január 2. | Első tanítási nap |
2024. január 8. | Érettségi jelentkezési lapok kiosztása a tavaszi érettségi vizsgára |
2024. január 8-12. | I. féléves OSZTÁLYOZÓVIZSGÁK |
2024. 01.09 – 05.10. | NETFIT FELMÉRÉS! (V.31-ig feltölteni az eredményeket az országos rendszerben) |
2024. január 11. | 9. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában ISKOLAGYŰLÉS – AULA! (8.30) |
2024. január 16. | Nagyváthy János – életrajzi vetélkedő a 9. osztályosok részére. /266. születési évforduló/ |
2024. január 18. | 11. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. január 19 | Az ELSŐ FÉLÉV vége |
2024. január 19 | Megemlékezés a Magyar Kultúra Napjáról |
2024. január 17. 12.30 órakor | Osztályozó értekezlet a 9. és 12. osztályosoknak |
2024. január 20-26 | Félévi értesítők kiosztásának határideje |
2024. január 25. | 12-13-14. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. január 25. 14.00-tól | FÉLÉVZÁRÓ értekezlet az I. féléves pedagógiai munka értékeléséről |
2024. FEBRUÁR | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2024. február 02. | Féléves fejlesztési naplók |
2024. február 2. péntek | 13 órakor Fogadóóra 14 órakor SZÜLŐI ÉRTEKEZLET |
2024.február első hete (5-9) | Jelentkezés szakmai vizsgára (mezőgazdasági - gépész, szociális gondozó és ápoló, mezőgazdasági gépésztechnikus, pedagógiai és családsegítő munkatárs, pékcukrász, szakács) |
2024. február 1. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában ISKOLAGYŰLÉS – AULA! (8.30) |
2024. február 9. | Középszintű szóbeli érettségi témakörök nyilvánosságra hozása. Tavaszi érettségi és szakmai vizsgára való jelentkezés határideje A felsőoktatásban való jelentkezés határideje. |
2024. február 16. | Szakmai vizsgákra jelentkezés határnapja |
2024 február | Farsang (DÖK) |
2024. február – Kamarával egyeztetett időpont alapján! | ÁGAZATI ALAPVIZSGA A 13.évfolyam technikus tagozatainak (oktatási szakasszisztens, mg.gépésztechnikus) Vizsgára bocsátható: aki rendszeresen járt iskolába (bukás nem kizáró ok!!!) |
2024. február 8. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban |
2024. február 16-ig | Vizsgapontok rögzítése (NSZFH) |
2024. február 12-16.-ig | A kommunista és egyéb diktatúrák áldozatainak emléknapja Megemlékezés osztályfőnöki órákon. |
2024. február 15. | 9. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában NAGYBÖJT KEZDETE |
2024. február 17. | Vizsgajelentések megküldése Írásbeli tételek igénylése |
2024. február 16. (péntek) | SZALAGAVATÓ ÜNNEPÉLY 16.00. |
2024. február 22. | 12-13-14. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. február 22. | 11. évfolyam miséje az Szentlélek templomban az első órában |
2024. MÁRCIUS | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2024. március 1. | Érettségi vizsgákra jelentkezők adatainak elküldése elektronikus és nyomtatott formában. |
2024. március 1. | ISKOLAGYŰLÉS – AULA! (8.30) |
2024. március 7. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában Nagyböjti előadás |
2024. március 14. | Iskolai megemlékezés III.15-i Nemzeti Ünnepünkről |
2024. március 21. | 9. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában Nagyböjti lelki nap |
2024. március 22. | Az ideiglenes középiskolai felvételi jegyzék nyilvánosságra hozása. |
2024. március 20-25 | BUKÁSI ÉRTESÍTŐ KIKÜLDÉSE VÉGZŐSÖKNEK! |
2024. március 26. | A Felvételi központ elektronikus formában megküldi a hozzánk jelentkezettek névsorát |
2024.március 27. (8 óra) | II. NEVELÉSI ÉRTEKEZLET - Módszertani és jogszabályi aktualitások, fejlesztések, elégedettségmérés visszacsatolás (V. Tanítás nélküli munkanap) |
2024. március 25 DÉLUTÁN ÉS március 26 délelőtt |
Nagyváthy Nap - Na-Na |
2024. márc. 25-ig | Közösségi szolgálat teljesítésének és dokumentálásának szakmai ellenőrzése |
2024. március 26. kedd | Össznépi ünnepi szentmise az aulában az első órában |
2024. március 28-április 2. | Tavaszi szünet |
2024. MÁRC. 4-JÚN.3. | Országos kompetenciamérés a 10.évfolyamon (matematika, szövegértés digitális eszközökön) |
2024. ÁPRILIS | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2024. április-jún.15-ig folyamatosan! (kamarákkal egyeztetett időpontokban) |
Ágazati alapvizsgák a 9. szakképző évfolyamban, és a 10.E. technikusi évfolyamokban (hegesztő, mezőgazdasági gépész, szoc.ápoló és gond., gazda, pék-cukrász, szakács) (oktatási szakasszisztens, mg.gépésztechnikus) |
2024. április 17. | A Felvételi Központ kiegészíti a jelentkezettek névsorát. |
2024. április 22. | A végleges középiskolai felvételi jegyzék elkészítése és elküldése a Felvételi Központnak |
2024. április 11. | A költészet napja ISKOLAGYŰLÉS – AULA! (8.30) |
2024. április 15-19. | OSZTÁLYOZÓVIZSGÁK végzős évfolyamokban |
2024. április.26. | Az egyeztetett felvételi jegyzék megérkezése a Felvételi Központtól, Felvételi eredmények közzététele a középiskolában |
2024. április 27 13.00-tól. | Osztályozó értekezlet a végzősöknek |
2024. április 25. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. MÁJUS | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2024. május 2. | Az iskolák és a tanulók kiértesítése a felvételről és az elutasításról. Utolsó tanítási nap a végzős osztályoknak, 8.00 BALLAGÁSI PRÓBA! 13.00: BOLOND BALLAGÁS |
2024. május 03. 10.00. | BALLAGÁS |
2024. május | OSZTÁLYKIRÁNDULÁSOK előre leadott ütemezés szerint (osztály min.2/3-a!) |
2024. május | Országos kompetencia mérés (10. évfolyam) |
2024. május 2. | 11. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. május 6- augusztus 31. | Rendkívüli felvételi eljárás |
2024. tavaszi vizsgaidőszak - Érettségi írásbeli vizsgaidőpontok: | |
május 6 9:00 | Magyar nyelv- és irodalom |
május 7. 9:00 | Matematika |
május 8. 9:00 | Történelem |
május 9. 9:00 | Angol nyelv |
május 10. 9:00 | Német nyelv |
május 15. 9:00 | ÁGAZATI (pedagógia ágazat) érettségi írásbeli vizsga |
2024. május 6-17. 8.00 | SZAKMAI PROJEKT vizsgák mezőgazdasági gépész, mezőgazdasági gépésztechnikus, szociális ápoló és gondozó, oktatási szakasszisztens, hegesztő, pék-cukrász, szakács |
2024. május 9. | 10. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
Későbbi egyeztetéssel!!! | Szakmai gyakorlati vizsgák. |
2024. május … | Egyházmegyei hittanverseny |
2024. május 16. | 9. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. május 10. | Madarak, Fák napja! Tagozatonként 1-1 fa ültetése az iskola területén [„És ültete az Úr Isten egy kertet Édenben, napkelet felől, és abba helyezteté az embert, akit formált vala. / És nevele az Úr Isten a földből mindenféle fát, tekintetre kedvest és eledelre jót, az élet fáját is, a kertnek közepette, és a jó és gonosz tudásának fáját.” (Ter 2, 8–9)] |
2024. május 23. | 13. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. május 10-ig jún.21-ig | Tanulók fizikai állapotfelmérése, rögzítése a NETFIT rendszerben |
2024. május 21-május 24-ig | OSZTÁLYOZÓVIZSGÁK nem végzős évfolyamokban! |
2024. JÚNIUS-JÚLIUS | |
---|---|
DÁTUM | PROGRAM MEGNEVEZÉSE |
2024. június …. | OSZTÁLYKIRÁNDULÁSOK előre leadott ütemezés szerint (osztály min.3/4-a!) |
2024. június 3. | Pedagógusnap (DÖK szervezésében!) |
2024. június 3. | Nemzeti összetartozás napja - megemlékezés osztályfőnöki órák keretében |
2024. június 6. | 11. évfolyam miséje a Szentlélek templomban az első órában |
2024. június 12. | DIÁKNAP. (VI. Tanítás nélküli munkanap) |
2024. június 10. 13 órától | Osztályozó értekezlet nem végzősöknél |
2024. június 13. | Te Deum – Tanévzáró szentmise a Szentlélek templomban, ÖSSZNÉPI! |
2024. június 14. | Utolsó tanítási nap |
2024. június 14. 10.30 | Tanévzáró ünnepély |
2024. június 26. 8.30-12.00-ig | Beiratkozás a középiskolai évfolyamokba |
2024. június 17-július 3. | Összefüggő nyári gyakorlat |
2024. június 19-30. (későbbi egyeztetéssel) | Középszintű Szóbeli érettségi vizsgák |
2024. június 28. péntek 9.00 | Tanévzáró értekezlet |
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés az idei (2018-2019-as) tanévben esedékes
S.sz. | Munkakör | végzettség |
---|---|---|
1. | igazgatóhelyettes, élelmiszertechnológus szakos oktató | élelmiszertechnológus mérnök /főiskola/, pedagógia alapszakos bölcsész /főiskola/ |
2. | szakoktató | gépszerelő és karbantartó (mg.gépszerelő), (szakközépisk.ér.), növényvédő és méregraktár kezelő (szakm.biz), pedagógiai ismeretek (modulvizsga), mezőgazdasági gépész (mestervizsga) |
3. | igazgatóhelyettes szakoktató |
gyermek és ifjúságvédelmi ügyintéző (OKJ Biz.), könyvtáros (főiskola), család-és gyermekvédelem szakos pedagógus (főiskola), fejlesztő-differenciáló szakpedagógus (főiskola) |
4. | német szakos okktató | népművelő és ének-zene szakos általános iskolai tanár (főiskola), német szakos nyelvtanár (főiskola), közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga (egyetem) |
5. | oktató | Mezőgazdasági gépész technikus, mg. gépész /növénytermesztő gépész/, ezüstkalászos gazda, aranykalászos gazda, gimnáziumi érettségi |
6. | műszaki rajz oktató | ruhaipari szakos műszaki tanár (főiskola), számítástechnikai programozó (emelt szint), rajztanár (főiskola) |
7. | biológia, testnevelő oktató | biológia-testenvelő szakos tanár, szakvizsgázott pedagógus, közoktatás vezető, sportedző, okleveles testnevelő tanár |
8. | oktató | erdészeti és vadgazdálkodási technikus |
9. | szakoktató | képesített vendéglátó (középiskola), cukrász mester |
10. | mérnöktanár oktató | agármérnök (egytem), mérnöktanár (egyetem) |
11. | oktató | pék mester, belkereskedelmi áruforgalom és gazdálkodás (szakközépiskola) |
12. | oktató | rehabilitácós terapeuta |
13. | történelem, földrajz szakos oktató | földrajz szakos tanár, történelem szakos bölcsész és tanár (egyetem) |
14. | egészségügyi szakos oktató | általános szociális munkás (főiskola), idősek szociális ellátása (szakvizsga), ápoló (emelt szint) |
15. | oktató telephely vezető |
mezőgazdasági gépész (növénytermesztő gépész), gimnáziumi érettségi |
16. | mérnöktanár oktató | műszaki (gépész) szakoktató (főiskola), gyermek és ifjúságvédelmi asszisztens (emelt szint) |
17. | oktató | ipari gépész, középiskolai érettségi, mezőgazdasági gépésztechnikus |
18. | mérnöktanár oktató | kertész üzemmérnök (egyetem), gépész mérnök-tanár (egyetem), családsegítő (oklevél), számvitel-vállalkozási szakértő (főiskola), iskolai mentor (egyetem), közgazdász tanár (egyetem), szakvizsgázott pedagógus (vizsgaelnöki szakértő) |
19. | mérnöktanár oktató | agrármérnök (egyetem), mérnöktanár (egyetem) |
20. | >gyógypedagógus pedagógia szakos oktató |
gyógypedagógus tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanár (főiskola) |
21. | egészségügyi szakos oktató | diplomás ápoló (főiskola) |
22. | testnevelés szakos oktató | matematika-testnevelés szakos általános iskolai tanár (főiskola), testnevelés szakos középiskolai tanár (egyetem), gyermek és ifjúságvédelmi asszisztens (emelt szint) |
23. | szakoktató | élelmezésvezető |
24 | angol nyelv oktató | angol nyelv és irodalom-földrajz szakos tanár (főiskola), gyermek és ifjúságvédelmi asszisztens (emelt szint) |
25. | matematika- fizika és számítástechnika oktató | matematika-fizika-informatika szakos általános iskolai tanár |
26. | élelmiszer oktató | élelmiszertechnológus mérnök (főiskola) |
27. | német nyelv oktató | német nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár (főiskola) |
28. | mérnöktanár oktató | üzemmérnök (főiskola),gépészmérnök (egyetem),gépész mérnök-tanár (egyetem), szakvizsgázott pedagógus (vizsgaelnöki szakértő) |
29. | mérnöktanár oktató | gépészmérnök (egyetem) |
30. | oktató | tanító (ének-zene műveltségi terlület) /főiskola/ |
31. | szakoktató | középiskolai érettségi. bútorasztalos, ipari gépész, tűzvédelmi szakvizsga |
32. | magyar nyelv és irodalom oktató | pék-cukrász szakképzettség, érettségi, pék-cukrász elméleti és gyakorlati szakoktató, tanító (magyar) |
33. | igazgató | gazdasági agrármérnök (egyetem), mérlegképes könyvelő (emelt szint), agrár mérnök-tanár (egyetem), szakvizsgázott pedagógus, közoktatásvezető (egyetem) |
S.sz. | Munkakör | végzettség |
---|---|---|
1. | kollégiumi nevelő | történelem szakos tanár (főiskola), romológia szakos bölcsész (egyetem), egészségfejlesztő-mentálhigiénikus (főiskola) |
2. | kollégiumi nevelő | műszaki szakoktató (főiskola) |
3. | kollégiumi nevelő | faipari mérnők (egyetem) |
Feladatkör | létszám | iskolai végzettség | szakképzettség |
---|---|---|---|
rendszergazda | 1 | érettségi | számítástechnikai programozó, számítógépes rendszerkarbantartó, szoftverüzemeltető és webmester |
iskolatitkár | 1 | érettségi | gépíró és gyorsíró,gyermek és ifjúságvédelmi ügyintéző, iskolatitkár, közoktatási asszisztens |
Funkcionális munkatársak: | ||
---|---|---|
S.sz. | Munkakör | Végzettség/szakképzettség |
1. | karbantartó | gépszerelő-lakatos |
2. | egyéb alkalmazott | női szabó |
3. | portás | szakközépiskolai érettségi, fűrészipari gépkezelő |
4. | munkaügyi ügyintéző gazdasági vezető |
közgazdász, mérlegképes könyvelő |
5. | karbantartó | érettségi |
6. | portás | vagyonőr |
7. | takarítónő | mechanikai műszerész |
8. | takarítónő | 8 általános |
9. | könyvelő, pénztáros | érettségi, számviteli ügyintéző |
10. | takarítónő | bolti eladó |
11. | karbantartó | szobafestő-mázoló |
12. | portás | személy- és vagyonőrző |
13. | gondnok | pénzügyi számviteli ügyintéző |
14. | portás | elektrotechnikus |
15. | takarítónő | ruhagyártó |
16. | portás | középiskolai érettségi, géplakatos |
Természettudomány | |||
---|---|---|---|
év | országos | szakképző iskola / szakközépiskola / szakiskola | iskolai átlag |
2022. | 1767 | 1542 | 1542 |
Matematika | |||||
---|---|---|---|---|---|
év | országos | technikum / szakgimnázium | szakképző iskola / szakközépiskola / szakiskola | iskolai átlag | |
2022. | 1646 | 1689 | 1399 | 1438 | |
2021. | 1653 | 1503 | 1450 | 1472 | |
2020. | A 2019/2020-as kompetenciamérésre a pandémia miatt nem került sor | ||||
év | országos | gimnázium | szakközépiskola / szakgimnázium | szakiskola / szakközépiskola | iskolai átlag |
2019. | 1670 | --- | 1570 | 1451 | 1485 |
2018. | 1647 | --- | 1546 | 1416 | 1481 |
2017. | 1647 | --- | 1576 | 1435 | 1506 |
2016. | 1641 | 1559 | 1607 | 1463 | 1532 |
2015. | 1534 | 1560 | 1552 | 1446 | 1519 |
2014. | 1508 | --- | 1646 | 1481 | 1567 |
Szövegértés | |||||
---|---|---|---|---|---|
év | országos | technikum / szakgimnázium | szakképző iskola / szakközépiskola / szakiskola | iskolai átlag | |
2022. | 1600 | 1455 | 1340 | 1365 | |
2021. | 1651 | 1489 | 1406 | 1445 | |
2020. | A 2019/2020-as kompetenciamérésre a pandémia miatt nem került sor | ||||
év | országos | gimnázium | szakközépiskola / szakgimnázium | szakiskola / szakközépiskola | iskolai átlag |
2019. | 1661 | --- | 1595 | 1479 | 1513 |
2018. | 1636 | --- | 1509 | 1333 | 1421 |
2017. | 1613 | --- | 1501 | 1392 | 1447 |
2016. | 1610 | 1573 | 1467 | 1384 | 1461 |
2015. | 1505 | 1533 | 1455 | 1355 | 1448 |
2014. | 1464 | --- | 1560 | 1406 | 1483 |
Tanév | Szeptember 1-jei létszám | A tanév során beírt tanulók száma | A tanév során kiírt tanulók száma | Évismétlésre bukottak száma |
---|---|---|---|---|
2022/2023 | 345 | 34 | 74 | 16 |
2021/2022 | 388 | 55 | 39 | 24 |
2020/2021 | 303 | 11 | 40 | 8 |
2019/2020 | 320 | 24 | 33 | 14 |
2018/2019 | 329 | 17 | 37 | 9 |
2017/2018 | 385 | 8 | 43 | 14 |
2016/2017 | 400 | 159 | 58 | 20 |
2015/2016 | 428 | 153 | 45 | 12 |
2014/2015 | 477 | 158 | 52 | 15 |
2013/2014 | 521 | 170 | 64 | 24 |
2022/23. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
37 | 2,9 | 1 | 54 | 3,1 | 4 |
2021/22. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
28 | 3,22 | 0 | 56 | 4,14 | 0 |
2020/21. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
28 | 3,04 | 1 | 65 | 3,7 | 1 |
2019/20. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
48 | 3,19 | 5 | 77 | 4,1 | 4 |
2018/19. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
48 | 2,96 | 1 | 66 | 3,6 | 1 |
2017/18. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
66 | 3,07 | 7 | 65 | 3,6 | 3 |
2016/17. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
75 | 3,11 | 6 | 66 | 3,9 | 2 |
2015/16. tanév | |||||
Tavaszi vizsgaidőszakban érettségi vizsgára jelentkezett (fő) | Érettségi átlageredmény | Bukások száma (fő) | Tavaszi vizsgaidőszakban szakmai képesítő vizsgára jelentkezett (fő) | Szakmai vizsgák átlageredménye | Bukások száma (fő) |
59 | 2,83 | 10 | 76 | 2,9 | 3 |
A Pedagógiai Programban foglaltak szerint:
Egyéb (tanórán kívüli) foglalkozások
Az iskola a tanulók tantervi anyagon túlmenő tudományos, technikai, vallási, művészeti, szakmai érdeklődésének kielégítésére, alkotó képességeik fejlesztésére és a rendszeres testedzés igényének felkeltésére egyéb foglalkozást szervez.
Az egyéb, tanórán kívüli foglalkozások (szakkör, sportkör, diákkör) megszervezése a tanév eleji igényfelmérés alapján történik. Az iskola a korábbi gyakorlatnak megfelelően énekkart, és színjátszó-kört, illetve sportkört hirdet az érdeklődő tanulóknak. Az év eleji felmérés során felmerülő egyéb igényeket az igazgató megvizsgálja, és a lehetőségek ismeretében támogatja vagy elutasítja. A csoportok indításának minimális létszáma hat fő.
Az iskolai költségvetésből működő egyéb foglalkozás tanárvezetőjét, a tagság véleményét figyelembe véve, az érdekelt tanár egyetértésével az igazgató bízza meg, aki folyamatos kapcsolatban áll a foglalkozást vezető pedagógussal.
Szakkörök
A szakkörök létrehozását a Diákönkormányzat és a munkaközösség-vezetők javaslata alapján az igazgató hagyja jóvá. Felügyeletükért és elszámolásukért az igazgató, működésükért pedig a munkaközösség-vezető felel. A szakköri órákat az éves munkaterv és az órarend rögzíti.
Sportkörök
Az iskolai sportkör az iskola egységes nevelő-oktató munkájának szerves részeként a testkultúra eszközeinek (testgyakorlatok, mozgásos játékok, sportági tevékenységek), valamint a természet egészségfejlesztő tényezőinek integrált hatásaként járul hozzá ahhoz, hogy a tanulók az egészséget saját értékrendjükben kiemelt helyen kezelő személyiséggé váljanak.
A sportkör célja továbbá, hogy a diákok felismerjék a testnevelés és a sport egészségügyi és prevenciós értékeit, kialakítsa a tanulókban az önállóan végzett mozgásos tevékenységre való igényt, motorikusan képzett, mozgásukban kulturált felnőtté váljanak, és megtanulják megbecsülni társaik teljesítményét.
Az iskolai sportkör tanórán kívüli tevékenységként működik, és a Diákönkormányzat javaslatára az iskolai házibajnokságokat is hirdethet.
A foglalkozások rendjét – az éves munkatervhez alkalmazkodva - tanulóközösségek kezdeményezésére az igazgató hagyja jóvá.
Öntevékeny diákkörök
A diákkörök diák-önkormányzati szervként működnek, önköltséges alapon, ill. társadalmi erőforrások bevonásával.
Jellemzőik:
A körök létrehozását kezdeményezheti tanár és tanulóközösség. Működésüket a Diákönkormányzat javaslata alapján az igazgató engedélyezi, tevékenységükért és elszámolásukért a diákmozgalmat segítő pedagógus felel.
A Pedagógiai Programban foglaltak szerint:
Tantárgyi teljesítmények értékelése ötfokozatú skálán történik.
A jeles és elégséges osztályzat követelményeit a munkaközösségek közösen dolgozzák ki és határozzák meg a tantervi követelményeket figyelembe véve. Ennek betartása a munkaközösség minden tagjára nézve kötelező. A jó, a közepes osztályzatok követelményeit a pedagógusok önállóan állapítják meg, figyelembe véve a tanulóközösség összetételét. Minden esetben cél az, hogy az értékelés kellőképpen motiváljon, és ösztönzőleg hasson a tanulóra, fejlődését elősegítse.
A tanulók értékelésének módját tanév közben a szaktanár választja meg, de félévenként legalább három érdemjegyet kell adnia a tanulónak. Az érdemjegyet indokolni és közölni kell a tanulóval. Az érdemjegy megállapításánál a szaktanár a munkaközösség által meghatározott egységes követelményeket nem hagyhatja figyelmen kívül.
Osztályzattal értékelhető továbbá:
Azon tantárgyaknál, ahol szóbeli vizsgát kötelező tenni, legalább egy szóbeli feleletre kerüljön sor félévente.
Nagyobb témakörök végeztével szóbeli feleletre, vagy témazáró dolgozatra kerül sor, amelynek érdemjegye a többi jegytől megkülönböztetett színnel kerül a naplóba. A félévi, év végi osztályozásnál a témazáró érdemjegyének súlya kétszerese a szóbeli felelet és a röpdolgozat érdemjegyének. Ha a tanuló kétesre áll, a témazáró dolgozatok eredményei döntik el a jegyét.
Tanév végén a tanár a tanuló osztályzatát önállóan állapítja meg a tanév két félévében adott érdemjegyek alapján.
Azokon a területeken, ahol komplex ismeretek oktatása folyik, és egy-egy témakört más-más tanár oktat, az érdemjegyet a tantárgyi blokkot tanító tanárok közösen állapítják meg.
A szaktanár a tanuló félévi vagy egész évi kimagasló teljesítményét tantárgyi dicsérettel ismerheti el. Az a tanuló, aki egész évben kimagaslóan teljesített valamennyi, illetve majdnem valamennyi tantárgyból, tantestületi dicséretet kaphat.
A sajátos nevelési igényű, illetve a beilleszkedési, tanulási és magatartási zavarral küzdő tanulót a szakértői és rehabilitációs bizottság szakértői véleményében, illetve a nevelési tanácsadó szakvéleményében foglaltak szerint az intézményegység vezetője mentesíti az adott tantárgy, tantárgyrész értékelése és minősítése alól. A tanuló ebben az esetben is köteles az adott tantárgyat tanulni, amelyhez módszertani, technikai segítséget kap.
A tanulók értékelése, az értékelés alapelvei
Az írásbeli számonkérés lehet
A tantárgyakra vonatkozó értékelési táblázat | |
---|---|
Teljesítmény | Érdemjegy TÉMAZÁRÓNÁL |
0% - 24% | elégtelen |
25% - 45% | elégséges |
46% - 69% | közepes |
70% - 85% | jó |
86% - 100% | jeles |
A tantárgyakra vonatkozó értékelési táblázat | |
---|---|
Teljesítmény | Érdemjegy RÖPDOLGOZATNÁL |
0% - 29% | elégtelen |
30% - 49% | elégséges |
50% - 69% | közepes |
70% - 89% | jó |
90% - 100% | jeles |
Órai írásbeli felelet (röpdolgozat)
A tanárnak lehetősége van arra, hogy felelet értékű röpdolgozatot írasson. A röpdolgozat kidolgozásánál a rendelkezésre álló idő maximum 20 perc lehet. A röpdolgozat célja, hogy a diákokat rendszeres tanulásra szoktassa, valamint az, hogy a tanár a továbbhaladáshoz szükséges legfontosabb ismeretek elsajátításának szintjéről, és a továbbhaladás lehetőségéről tájékozódhasson.
A röpdolgozatot nem szükséges előre bejelenteni.
Témazáró dolgozat
A témazáró dolgozat a tanulóknak egy nagyobb témakör végére kialakuló tudását méri fel. A tanár törekedjék annyi témazáró dolgozatot íratni, ahány nagyobb témát a haladási terv (ütemterv) szerint megtanított.
Mivel ez az ellenőrzési forma a diákoktól alaposabb szintű felkészültséget igényel, a tanár a témazárót nem írattathatja meg váratlanul.
A dolgozat időpontjának kitűzésekor az alábbi előírásokat kell betartania:
Az elmaradt dolgozatok pótlása
A pótdolgozat azonos hosszúságú és témájú legyen, mint az eredeti volt. A tanár azonos időtartamot biztosítson, mint amit a többi diáknak biztosított a dolgozat megírására.
Amennyiben a diák hosszabb időn keresztül (legalább egy hétig) hiányzott és elmaradása felhalmozódott, úgy a tanár köteles megfelelő időt biztosítani az elmaradtak pótlására.
Az összefoglaló órát követő egy-két napos hiányzás esetén a témazáró bármikor pótoltatható.
A Pedagógiai Programban foglaltak szerint:
(…)
1.9.4. A tanulmányok alatti vizsgák intézményi eljárásrendje
1.9.4.1 A tanulmányok alatti vizsgákkal kapcsolatos intézményi eljárásrend
1.9.4.2 A tanulmányok alatti vizsgák különös – eljárási - szabályai
Évközi beszámoltatás a szakképzés 13. évfolyamán
Célja: Összefüggő minősítés.
Formája: Írásbeli témazáró dolgozat tesztjellegű feladatsor formájában (egy-egy fogalom definiálása, értelmezése; összefüggések feltárása; többvariációs kérdéssor stb).
Rendje: Negyedévenként (2. és 4. ),
A 2. negyedévben komplex írásbeli dolgozat (időtartama: 90 perc),
a 4. negyedévben tantárgyankénti írásbeli dolgozat (időtartama: tantárgyanként 45 perc)
Értékelés: Szummatív jellegű, súlya kétszerese egy-egy érdemjegynek.
Tantárgyak: Valamennyi szakmai tantárgy.
2022/2023-As tanév, osztályok száma: 19 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „A” | „I” | „K” | „E” | „P” | |
9 | 39 | 31 | 21 | 26 | - | |
10 | 23 | 26 | 22 | 9 | 10 | |
11 | 18 | 18 | 14 | 11 | 17 | |
12 | - | - | - | 18 | 16 | |
13 | - | - | - | 17 | - | |
14 | - | - | - | 8 | 7 | |
2022.X.1-jén összesen: 351 fő |
2021/2022-es tanév, osztályok száma: 21 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Nagybajom | Csurgó | |||||||
évf. | „A” | „B” | „E” | „P” | „G” | „I” | „K” | |
9 | 33 | 28 | 13 | 11 | - | 32 | 25 | |
10 | 29 | - | 11 | 23 | - | 22 | 16 | |
11 | 16 | - | 22 | - | 15 | 19 | 23 | |
12 | - | - | 23 | - | - | - | - | |
13 | - | - | 10 | 8 | - | - | - | |
14 | - | - | 12 | 5 | - | - | - | |
2021.X.1-jén összesen: 396 fő |
2020/2021-as tanév, osztályok száma: 15 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „E” | „P” | „G” | „I” | „K” | |
9 | 12 | 11 | 0 | 27 | 11 | |
10 | 24 | 0 | 20 | 21 | 25 | |
11 | 28 | 0 | 0 | 27 | 21 | |
12 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
13 | 14 | 6 | 0 | 0 | 0 | |
14 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
2020.X.1-jén összesen: 301 fő |
2019/2020-as tanév, osztályok száma: 15 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „E” | „G” | „I” | „J” | „K” | |
9 | 18 | 0 | 27 | 0 | 28 | |
10 | 18 | 23 | 31 | 0 | 23 | |
11 | 24 | 0 | 19 | 19 | 18 | |
12 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
13 | 19 | 16 | 0 | 0 | 0 | |
14 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
2019.X.1-jén összesen: 327 fő |
2018/2019-as tanév, osztályok száma: 14 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „E” | „G” | „I” | „J” | „K” | |
9 | 16 | 0 | 35 | 0 | 37 | |
10 | 24 | 0 | 20 | 25 | 20 | |
11 | 27 | 0 | 19 | 0 | 30 | |
12 | 29 | 20 | 0 | 0 | 0 | |
13 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
14 | 23 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
2018.X.1-jén összesen: 346 fő |
2017/2018-as tanév, osztályok száma: 15 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „A” | „E” | „I” | „J” | „K” | „G” |
9 | 0 | 24 | 24 | 27 | 32 | 0 |
10 | 0 | 26 | 21 | 0 | 36 | 0 |
11 | 0 | 24 | 29 | 0 | 19 | 0 |
12 | 18 | 16 | 0 | 0 | 0 | 12 |
13 | 0 | 29 | 0 | 0 | 0 | 22 |
14 | 0 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2017.X.1-jén összesen: 380 fő |
2016/2017-os tanév, osztályok száma: 16 | |||||
---|---|---|---|---|---|
évf. | „A” | „E” | „G” | „I” | „K” |
9 | 0 | 29 | 0 | 27 | 40 |
10 | 0 | 27 | 0 | 29 | 21 |
11 | 21 | 19 | 28 | 25 | 24 |
12 | 13 | 27 | 19 | 0 | 0 |
13 | 0 | 31 | 0 | 0 | 0 |
14 | 0 | 24 | 0 | 0 | 0 |
2016.X.1-jén összesen: 404 fő |
2015/2016-os tanév, osztályok száma: 18 | |||||
---|---|---|---|---|---|
évf. | „A” | „E” | „G” | „I” | „K” |
9 | 0 | 21 | 0 | 33 | 23 |
10 | 20 | 24 | 0 | 20 | 25 |
11 | 13 | 28 | 23 | 25 | 19 |
12 | 21 | 14 | 14 | 18 | 0 |
13 | 0 | 28 | 0 | 0 | 0 |
14 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 |
2015.X.1-jén összesen: 424 fő |
2014/2015-ös tanév, osztályok száma: 19 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „A” | „B” | „E” | „G” | „I” | „K” |
9 | 21 | 0 | 19 | 0 | 24 | 31 |
10 | 25 | 0 | 20 | 0 | 32 | 23 |
11 | 24 | 0 | 15 | 15 | 27 | 14 |
12 | 0 | 32 | 9 | 0 | 25 | 28 |
13 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 |
14 | 0 | 0 | 23 | 0 | 0 | 0 |
2014.X.1-jén összesen: 458 fő |
2013/2014-es tanév, osztályok száma: 20 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
évf. | „A” | „B” | „E” | „I” | „J” | „K” | „G” |
9 | 26 | 0 | 18 | 34 | 0 | 29 | 0 |
10 | 25 | 0 | 18 | 22 | 0 | 15 | 0 |
11 | 0 | 33 | 11 | 28 | 0 | 31 | 0 |
12 | 21 | 19 | 16 | 31 | 19 | 19 | 14 |
13 | 0 | 0 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2013.X.1-jén összesen: 485 fő |
elektrotechnikus |