Az intézkedési terv letölthető PDF fomátumban is

KOLPING NAGYVÁTHY JÁNOS TECHNIKUM, SZAKGIMNÁZIUM, SZAKKÉPZŐ ISKOLA és KOLLÉGIUM INTÉZKEDÉSI TERVE –módosítva 2021. november 4-én A 2021/2022. TANÉVBEN A KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNYEKBEN A JÁRVÁNYÜGYI KÉSZENLÉT IDEJÉN ALKALMAZANDÓ ELJÁRÁSRENDRŐL

A köznevelésben tanuló gyermekek és a munkájukat végző pedagógusok közvetve több millió állampolgárral vannak napi szintű kapcsolatban. Ezért az esetükben különösen fontos a koronavírus elleni védekezés minél hatékonyabb megszervezése. A fenti feladatok eredményes végrehajtása céljából, a Nemzeti Népegészségügyi Központtal és az Operatív Törzzsel együttműködve, az alábbi intézkedési tervben foglaltuk össze a szükséges intézkedéseket.

Jelen intézkedési terv (protokoll) 2021. november 8-tól módosításig vagy visszavonásig marad érvényben.

1. FELKÉSZÜLÉS A NEVELÉSI ÉVRE, TANÉVKEZDÉSRE

• Intézményünkben alapos fertőtlenítő takarítást végzünk.

2. AZ INTÉZMÉNYEK LÁTOGATÁSA, RENDEZVÉNYEK, KIRÁNDULÁSOK

• Intézményünket kizárólag egészséges, tüneteket nem mutató gyermek, tanuló látogathatja. Az oktatásban és nevelésben, illetve az intézmények működtetésében csak Covid19 vakcinációval rendelkező, annak hiányában egészséges és tünetmentes dolgozó vehet részt. Tájékoztatjuk a szülőket arról, hogy amennyiben gyermeküknél tüneteket észlelnek, a NNK aktuális ( https://www.nnk.gov.hu/index.php/koronavirus-tajekoztato/567-eljarasrend-a-2020-evben-azonositott-uj-koronavirussal-kapcsolatban ) eljárásrendje alapján gondoskodjanak orvosi vizsgálatról.

Covid19 vakcinációval nem rendelkező intézményi dolgozóknál BÁRMELY FELSŐLÉGÚTI MEGBETEGEDÉSES TÜNETEKKEL a dolgozó KÖTELES A HÁZIORVOSÁT felkeresni, a táppénzes állományba vonulni, s gyógyulását követően maximum 48 órás NEGATÍV PCR /NEGATÍV ANTITEST tesztet felmutatva léphet újra dolgozói állományunkba. (599/2021. (X.28) Kormányrendelet: a koronavírus elleni védőoltásnak az állami és önkormányzati intézményeknél foglalkoztatottak által történő kötelező oltásáról)

• A szülő köteles az iskolát értesíteni, ha a gyermeknél koronavírus-gyanú vagy igazolt fertőzés van – az iskolának jelentési kötelessége van az NSZFH és ÁNTSZ felé e-mailben, haladéktalanul az igazolt fertőzésekről. (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. )

• Intézményünkbe érkezéskor a 9- 14. évfolyamok tanulói a főbejáraton keresztül juthatnak be az épületbe lázmérés után. • Kiskorú tanulónál a fertőzésgyanú esetén egyedi lázmérést végzünk, a gyermeket elkülönítjük, s azonnal értesíteni kell a szülőt/gondviselőt a diák állapotáról és hazaszállítását kell a szülőnek megoldania. • A tanítási órákon, foglalkozásokon a maszk viselése lehetséges, de nem kötelező.

• A közösségi terekben lehetőség szerint annyi gyermek, tanuló tartózkodhat, hogy betartható legyen a 1,5 méteres védőtávolság. A közösségi tereken az ott tartózkodás idején KÖTELEZŐ a szájat és orrot eltakaró maszk viselése. Jó idő esetén az udvaron kell tartózkodni szünetekben.

• A tantermi oktatás során az osztályok keveredését – amennyiben ez lehetséges – elkerüljük. Az osztályok váltása között a tantermekben lehetőségeinkhez mérten felületfertőtlenítést végzünk.

• A testnevelés órákat az időjárás függvényében szabad téren tartjuk.

• A mosdókban és az öltözőkben a csoportosulás elkerülése érdekében az osztályok szigorú szétválasztására törekszünk.

• A szülői értekezleteket csak a járványügyi előírások betartása mellett tartjuk meg. Amennyiben lehetséges a szükséges információk e-mailben, a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszerben (KRÉTA) vagy az alkalmazott egyéb intézményi adminisztrációs rendszerben küldött üzenetekkel is eljuttathatók a szülőkhöz. https://kolpingcsurgo.e-kreta.hu/Adminisztracio/Login

3. KÜLFÖLDRŐL HAZAÉRKEZŐ TANULÓKRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK

• Amennyiben a tanuló sárga, illetve piros besorolású országból érkezik haza, a határátlépéskor házi karanténban tartózkodásra kötelezik a negatív teszteredményekig az iskola előzetes egyeztetés szerint online oktatást biztosít számára.

4. KOLLÉGIUMI ELHELYEZÉSRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK

• A csurgói és a nagybajomi kollégiumba kizárólag egészséges, új típusú koronavírus megbetegedés tüneteit nem mutató, magát egészségesnek érző személy költözhet be.

• A kollégiumba lakók figyelmét felhívjuk, hogy ha bármilyen betegségre utaló panaszuk van, azonnal jelezzék a nevelőtanárnak. A nevelőtanár naponta kikérdezi (szóban) a tanulókat egészségi állapotukról és panaszok esetén testhőmérsékletet mér, amit eltérés esetén dokumentál. A koronavírusos megbetegedés tüneteit mutató személyt azonnal elkülöníti a beteg szobában.

• A szobákban a létszámot úgy igyekezünk kialakítani, hogy a higiénés szabályok betarthatók legyenek.

• A közös használatú helységekben, így a konyhában, a fürdő- és illemhelységekben is térben és időben lehetőség szerint betartatjuk bentlakókkal a távolságtatás szabályait. A közös használatú helységeket fokozattan takarítjuk és rendszeresen fertőtlenítjük. A közösségi helyeknél virucid hatású kéz-fertőtlenítőszereket helyezünk el és ennek használatára nagy figyelmet fordítunk.

• Fertőzés gyanú esetén azonnali elkülönítést alkalmazunk és ezzel párhuzamosa az NNK honlapján elérhető általános eljárásrend alapján intézkedünk.

5. EGÉSZSÉGÜGYI SZEMPONTBÓL BIZTONSÁGOS KÖRNYEZET KIALAKÍTÁSA

• Az intézményünk bejáratainál vírusölő hatású kézfertőtlenítőt biztosítunk, annak használatára felhívjuk a figyelmet. A belső üvegajtón belülre csak az iskola tanulói és alkalmazottai léphetnek be. Az intézménybe érkezéskor, étkezések előtt és után minden tanuló és minden alkalmazott alaposan mosson kezet vagy fertőtlenítse a kezét.

• A szociális helységekben biztosítjuk a szappanos kézmosási lehetőséget. Kéztörlésre papírtörlőt biztosítunk.

• A személyi higiéné alapvető szabályairól a tanulók kapnak részletes, az adott korosztálynak megfelelő szintű tájékoztatást az osztályfőnököktől. Felhívjuk a szülők figyelmét, hogy a gyermekeiket emlékeztessék az úgynevezett köhögési etikettre: papír zsebkendő használata köhögéskor, tüsszentéskor, majd a használt zsebkendő szemetes kukába dobása és alapos kézmosás, esetleg kézfertőtlenítés.

Zárt térben a kórokozók koncentrációjának csökkentése érdekében kiemelt figyelmet fordítunk a folyamatos vagy rendszeres, fokozott intenzitású természetes szellőztetésre.

• Az iskolában használt játékok, sporteszközök felületét rendszeresen fertőtlenítjük.

• Az intézménybe idegenek, vendégek belépése csak eseti engedély alapján, az intézményi szabályok betartásával lehetséges a járványhelyzetben.

6. ÉTKEZTETÉSRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK

• Fokozottan ügyelünk az étkezés helyszínének tisztaságára, a rendszeres fertőtlenítésére.

• Étkezés előtt és után kiemelt figyelmet fordítunk a gyermekek alapos szappanos kézmosására vagy kézfertőtlenítésére.

• Az étkezéseket úgy szervezzük, hogy az osztályok keveredése elkerülhető legyen, sorban állás esetén a védőtávolság betartható legyen.

• Az étkeztetést a csurgói Városgazdálkodási Kft. szolgáltatásában vesszük igénybe, járványügyi szabályokat Ők alakítják ki, iskolánk együttműködik velük.

• Az iskolabüfé külső vállalkozó üzemeltetésében működik – a büfében a szabályok kialakításáért és betartásáért a vállalkozó felel, diákjainknak a büfénél maszk viselése kötelező.

7. ISKOLA EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÁS SZABÁLYAI

• Az iskolai szűrővizsgálatok és az iskola-egészségügyi ellátás során az egyéb egészségügyi ellátásra vonatkozó szabályokat betartjuk.

• Amennyiben az egészségügyi ellátás során a gyermeknél fertőzés tünetei észlelhetők, jelen tájékoztató „Teendők beteg személy esetén” pontja szerinti intézkedések megtétele szükséges.

8. TANULÓI HIÁNYZÁSOK KEZELÉSE

• Annak a tanulónak az iskolai hiányzását, aki a vírusfertőzés szempontjából veszélyeztetett csoportba tartozik tartós betegsége (például szív-érrendszeri megbetegedések, cukorbetegség, légzőszervi megbetegedések, rosszindulatú daganatos megbetegedések, máj- és vesebetegségek) vagy például immunszupprimált állapota miatt, erről orvosi igazolással rendelkezik, és azt bemutatja, esetleges hiányzását igazolt hiányzásnak tekintjük. Igazolt hiányzásnak tekintjük továbbá, ha a tanuló hatósági karanténba kerül a részére előírt karantén időszakára.

• Ezen időszakban a tanuló az otthona elhagyása nélkül, a pedagógusokkal egyeztetett kapcsolattartási módon és számonkérés mellett pótolja hiányzását.

• A gyermek, a tanuló távolmaradásával kapcsolatos valamennyi szabály a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendeletben foglaltak szerint érvényes, azok betartása szerint szükséges eljárni.

9. TEENDŐK BETEG SZEMÉLY ESETÉN

• Amennyiben egy tanulónál, pedagógusnál, vagy egyéb dolgozónál fertőzés tünetei észlelhetők, haladéktalanul elkülönítjük, egyúttal értesítjük az iskolaegészségügyi orvost, aki az érvényes eljárásrend szerint dönt a további teendőkről. Gyermek esetén a szülő/gondviselő/gyám értesítéséről is gondoskodunk. Az értesítés telefonon és a Kréta naplón keresztül történik. Kérjük a szülőket, hogy haladéktalanul érkezzenek meg gyermekükért az intézménybe, gondoskodjanak további felügyeletéről, feltétlenül keressék telefonon a tanuló háziorvosát/házi gyermekorvosát. Azt követően az orvos utasításainak alapján járjanak el.

• Az elkülönítésre kijelölt helyiség a pincében, a szociális gondozó terem.

• A beteg tanuló iskolai felügyeletét ellátó személynek kesztyűt és maszkot biztosítunk.

• Beteg tanulót otthonába kizárólag csak a gondviselő felügyeletével, vagy a gondviselő által küldött írásbeli engedéllyel (Kréta napló, SMS, E-mail) bocsátunk.

• A tanuló az iskolába – hasonlóan más megbetegedésekhez – kizárólag orvosi igazolással térhet vissza, melyet az intézményünk elfogad, azt saját hatáskörben nem bírálja felül.

• Amennyiben a krónikus betegséggel élő gyermek az új koronavírus okozta járványügyi helyzet miatt speciális eljárást, védelmet igényel, erről a kezelőorvosnak kell döntenie, mely alapján a szükséges intézkedéseket megtesszük.

10. INTÉZKEDÉSEK FERTŐZÉSSEL ÉRINTETT INTÉZMÉNYEK ESETÉBEN

• Az adatok alapján az EMMI és az NNK közösen megvizsgálja, hogy szükséges-e elrendelni az intézményben más munkarendet. Az intézményben a tantermen kívüli, digitális munkarend bevezetéséről az Operatív Törzs dönt. Az intézmény a jogszabályok alapján arra jogosult szervtől haladéktalanul tájékoztatást kap a döntésről. Az átállást okozó állapot megszűnése után az intézmény jelzést kap arra, hogy térjen vissza a normál munkarend szerinti oktatás folytatására. A további népegészségügyi döntéseket az NNK és az érintett szervezetek hozzák meg és hajtják végre.

11. KOMMUNIKÁCIÓ A PEDAGÓGUSSAL

• A pedagógus és szülők közötti kapcsolattartás elsődleges színtere intézményünkben a Kréta-rendszer. Ezen keresztül történik az üzenetváltás, a fogadóórákra való jelentkezés, hiányzások igazolása. Ha személyes találkozás válik szükségessé, akkor erre előre egyeztetett időpontban, a járványügyi intézkedések betartásával kerülhet sor.

Csurgó, 2021. november 4.

Vargáné Nagy Viola
igazgató

Beiskolázási prospektusunk a 2022-2023-as tanévre

skolán csapata idén benevezett a futsal V-VI. korcsoportos diákolimpiába. A megyei terület versenyt Barcson a Dráva Völgye Gimnázium sportcsarnokában rendezték meg október 12-én. Éles küzdelmeket hozott a verseny, végül csapatunk a 2.-ik helyet szerezte meg és ezzel továbbjutott a megyei döntőre. Gratuláció csapatunknak! Reméljük eredményesen szerepelnek majd a következő fordulóban is.diakolimpia_futsall_211019.jpg

Tisztelt Szülő!

Nagykorú Tanuló!

Lassan véget ér a nyári szünet, megkezdődik az iskola. Mi is készülünk a koronavírus-járvány elleni védekezés jegyében mivel sajnos nem zárható ki egy negyedik hullám sem.

Legegyszerűbben az internetes regisztrációval (www.vakcinainfo.gov.hu), majd az internetes időpontfoglalón (www.eesz.gov.hu) keresztül teheti, meg a nagykorú tanuló vagy az a szülő, aki szeretné beoltatni gyermekét.

Másik lehetőség hogy, az iskola keretén belül is megszervezhető az oltás, (Pfizer-vakcinával) előre meghatározott napokon, azaz:

  • - augusztus 30-31. és
  • - szeptember 2-3. között.

Arra kérjük Önöket, hogy reagáljanak erre a felhívásra a 2021. augusztus 23-ig a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre akkor is, ha kérik, ha nem kérik az oltást. Elegendő annyit jelezni:

  • • Kérem az oltást
  • • Nem kérem az oltást.

A beérkezett válaszok összesítése után tájékoztatást kapnak arról, hol és mely napon kerül sor az oltásra Gyermeke, illetve mint nagykorú Tanuló. A levélhez három dokumentumot is csatoltunk:

1. Adatkezelési tájékoztató, amelyet tájékoztatásul mellékelünk

2. Jelentkezési lap:
Ezt annak kell kinyomtatni és kitöltve visszahozni az iskolába, aki igényli az oltást a kapott időpontban

3. Hozzájáruló nyilatkozat, regisztrációs lap:
Ezt annak kell kinyomtatni és kitöltve visszahozni az iskolába, aki igényli az oltást a kapott időpontban. Kiskorú gyermek esetén a hozzájáruló nyilatkozatot aláírva legyenek kedvesek magukkal hozni.

Lehetőséget biztosítunk a helyi kitöltésre, viszont ebben az esetben kiskorú gyermek esetében szülői jelenlét is szükséges.

Előre is köszönjük együttműködését!

Tisztelettel:

Az iskola vezetősége

A Word fájlok kitölthetőek, majd nyomtathatóak, míg a PDF fájlok csak olvashatóak/nyomtathatóak.

Kedves Tanítványaink!
 
Intézményünkben 2021. augusztus 24-25-én /kedden és szerdán/ reggel 8:00 órától pótvizsgák lesznek. Kérünk szépen Titeket, hogy a kezdés előtt legalább 15 perccel előbb jelenjetek meg az iskolában, alkalomhoz illő ruházatban. Hozzátok magatokkal bizonyítványotokat is. 
A pótvizsgákkal kapcsolatos tanterembeosztás az iskola földszinti hirdetőtábláján olvasható.
Sikeres felkészülést kívánunk!
 
A Vezetőség

Kedves Végzősök!

Jelenléteteket nem pótolhatja semmi, de elengedni Titeket szó nélkül sem akarunk!
Fogadjátok szeretettel összeállításunkat!
Jó egészséget és sikeres vizsgákat kívánunk!

Kedves Végzős Diákok!

2021. április 20-án reggel 8:00 órától lehetőségetek van javító beszámolót tenni az iskolában abból a tantárgyból, amelyikből jobb eredményt szeretnétek szerezni. A részletekről Osztályfőnöktől tudtok érdeklődni.

Jó egészséget kívánunk Nektek!

Az iskola vezetősége

A dokumentum PDF formátumban letölthető:

ELJÁRÁSREND A DIGITÁLIS OKTATÁSRA A KOLPING NAGYVÁTHY JÁNOS SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKGIMNÁZIUM 2020/21-es tanév 28. tanítási hetétől

A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 51. (4) bekezdés b) pontjában meghatározott hatáskörömben eljárva — figyelemmel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendeletre, valamint a koronavírus miatt a köznevelési és szakképzési intézményekben új munkarend bevezetéséről szóló SZFHÁT/36453/2021-1TM számú egyedi ITM miniszteri határozata alapján:

1. A szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény 8. szerinti szakképzési alapfeladat-ellátás rendjét — a 2—3. pontban foglaltak szerint határozom meg:
2. A szakképzés 2021. március 8. napjától 2021. április 7-ig a közismereti és szakmai ismeretanyag oktatása tekintetében tantermen kívüli, digitális munkarendben kerül megszervezésre a nappali munkarend helyett.
3. Iskolánkra vonatkozó eljárásrend:

  1. a tanulók tanulmányi előrehaladása ellenőrzésének, rendszeres beszámoltatásának, értékelésének alkalmazható formái, gyakorisága, rendje, az évfolyam tanulmányi követelményei teljesítésének rendje, feltételei iskolánkban:
    Iskolánkban a 2020. március 14-én megtartott rendkívüli értekezlet (ikt.:128-0000/2020.), s az elmúlt időszakban alkalmazott gyakorlat alapján 1 oktatási platform használatával teszünk eleget a digitális munkarendű oktatásnak: GOOGLE CLASSROOM. Ezen a felületen az OKTATÓK a helyi tantervben foglaltaknak megfelelően készített órarend alapján HETI 1x, kedden küldenek tananyagot.
    A tanuló az oktató által kijelölt határidőre köteles visszaküldeni a küldött anyagban megjelölt feladatot az oktatónak.
    A beadandó feladatokat a szaktanár értékeli, formáját maga jelöli ki (beadandó dolgozat, teszt, feladatlap stb.). Az értékelés gyakorisága óraszámhoz rendelt, ám havonta legalább 1 jegy megszerzése kötelező!
    A beadott feladatok százalékos értékelése (szóbeli felelet jelleggel): 0-20% elégtelen, 21-40% elégséges,  41-60% közepes, 61-80% jó, 81-100% jeles. A dolgozatok értékelése az iskolában eddig kialakult, a szaktanárok által megszokott módon történik.
    Számolva azzal a helyzettel, ha az iskola bármely diákja vagy pedagógusa egészségügyi okokból nem tudja feladatát határidőre ellátni, vagy a tanuló nem rendelkezik hátrányos helyzete miatt megfelelő technológiával a digitális oktatás igénybevételéhez, a tanulónak biztosítjuk tanév zárása előtt az osztályozó vizsga lehetőségét, betartva a kiscsoportos gyülekezésre vonatkozó irányelveket!
    Oktatóink e-mail elérhetősége a honlapon nyilvános!
    Iskolánk a szülőket honlap, iskolai facebook felület, valamint kréta felületen értesíti az aktuális állapotról.
  2. az oktatók — ideértve az óraadókat is — munkavégzésének formái, rendje, beosztása, a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszerben való dokumentálásának módja:
    A pedagógusok, óraadó pedagógusok munkarendje: HOME OFFICE.
    A digitális tanórák dokumentálása a KRÉTA, továbbá a papír alapú osztálynaplók és csoportnaplókban történik, melynek teljesen egybevágónak kell lennie a GOOGLE CLASSROOM oktatóplatformon közvetített tananyaggal.
    A Kréta vezetése HOME OFFICE történik- legalább hó végéig!
    A diákok hiányzását ebben az oktatási módban nem értelmezzük, nem releváns!
    A szakoktatók digitálisan közvetítik elméletigényes gyakorlatukat, home office-ban. Ám a mezőgazdasági munkákat a tangazdaság-vezető irányítása alapján a mezőn végzik, betartva a gyülekezési szabályokat.
    A szakmai vizsga előkészítését a szakoktatók a műhelyekben elvégzik, előkészülve arra a helyzetre, ha a szakmai vizsgák időpontja nem módosulna – a szakmai igazgatóhelyettes irányítása alapján.
    A vezetők közül 1 az iskolában végzi munkáját, a másik kettő HOME OFFICE kezeli a kréta, SZIR-kréta rendszert és segítséget nyújt a pedagógusok, diákok digitális oktatásában, valamint felügyelik azt. A naplók vezetését ellenőrzik. Beosztásukat hetente határozzák meg egymás között, s az iskolatitkárnál elérhető.
  3. a tantárgyfelosztás szerinti órarend helyett alkalmazandó tanrend, közismereti és szakképzési kerettantervekben foglalt tantárgyi struktúrától való eltérés formája, mértéke:
    Az éves munkatervben tervezett valamennyi – a tanévre hátralevő programot – elhalasztjuk, s a felsőbb utasítások szerint járunk el.
    Az érettségi és szakmai vizsga jelentkeztetések megtörténtek, az igazgatóhelyettesek irányításával az ügyeleti rend beosztása, a vizsga csoportbeosztások készülnek – az eredeti időpontra meghirdetett vizsgaidőpontokra.
    Az új diákok beiratkozása: eredetileg meghirdetett időpont szerint tervezzük, kiscsoportos elkülönítésben.
    A végzős diákok (11I, 11K, 12E, 14E) digitális munkarendje mellett az iskola online konzultációt biztosít ezekben a hetekben a vizsgatantárgyakból, melyet digitális óralátogatással ellenőrzünk.
    A magántanulókat is bevonjuk az általános szabályozásunk szerinti digitális munkarendben.
    ÉVKÖZI GYAKORLAT SZABÁLYOZÁSA:
    Az elméletigényes gyakorlatot minden tagozaton, minden szakon és minden évfolyamon DIGITÁLIS MUNKARENDBEN közvetítik a szakoktatók. Havi 1 projektfeladat kiadásával (komplex formában, szakmacsoportonként) teljesíthetik a diákok.
    Duális gyakorlati képzőhelyeken szerződéssel kihelyezett diákjaink a SZFHÁT/36453/2021-1TM 4. pontjára hivatkozva CSAK DIGITÁLIS, on-line vagy projektfeladattal foglalkoztathatók ezen időszakban, 2021-03-08 – április 07-ig!
    T kategóriás jogosítvány megszerzése:
    A kressz képzés online felületen, egyénileg vásárolt hozzáféréssel működik. A gyakorlati oktatás iskolánkban (rutin, BÜ, és városi vezetés) egyéni foglalkozás keretében biztosított, ám egyelőre – mivel a KAV határozatlan időre felfüggesztette a vizsgáztatást, ehhez igazodva a gyakorlati felkészítés szünetel a vészhelyzet visszavonásáig.
  4. a KOLPING NAGYVÁTHY JÁNOS TECHNIKUM, SZAKGIMNÁZIUM,  SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUMBAN az egységes feladatellátás koordinálására és nyomon követésére létrehozott operativ munkacsoport tagjai, működési rendje, felelősségi köre:
    Tagok:  
  • Vargáné Nagy Viola, igazgató
  • Tamás Ferenc általános és szakmai igazgatóhelyettes
  • Darázs Izabella nevelési igazgatóhelyettes
  • Breják Ferenc – gyakorlati munkaközösség vezető, tangazdaság-vezető
  • Radákné Táborszki Ágnes – reál munkaközösség vezető,
  • Steindl Gábor – szakelméleti munkaközösség vezető,
  • Tápler Orsolya – humán munkaközösség vezető,
  • Biró Zoltán - rendszergazda,
  • Nagyné Szabó Tímea - iskolatitkár.

Felelősség: a munka- és felelősségi körének megfelelően, valamint az eljárásrendben fent részletezett feladatokban.

Érvényesség: 2021. március 8-tól visszavonásig!

A 4 munkaközösség vezető, valamint a vezetőség együttes javaslatát a tantestület egyhangúlag elfogadta 2021. március 8-án.

Csurgó, 2021. március 8.


Vargáné Nagy Viola
igazgató

  1. Iskolánk többcélú szakképző intézmény, így az ITM Egyedi Miniszteri Határozata alapján szabályozzuk működésünket 2021. március 8 – április 7-ig digitális munkarendben.
  2. Szakmai gyakorlatot szakmacsoportonként komplex formában, havi 1 db projektfeladat elkészítésével kell teljesíteni.
  3. Végzős diákoknál, a vizsgatárgyakból ON-LINE oktatás formájában végezzük a felkészítést, az on-line tanórákat vezetőségünk is látogatja! Az on-line felkészítést, felzárkóztatást szigorúan ajánljuk Végzőseinknek a közelgő záróvizsgák teljesítésének érdekében!
  4. Duális gyakorlati képzőhelyen szerződéssel kihelyezett tanulóink a SZFHÁT/36453/2021-ITM 4. pontjára hivatkozva csak digitális, on-line vagy projektfeladat kiadásával foglalkoztathatók ezen időszakban!
  5. A digitális és on-line tanórák a KRÉTA rendszerben NAPLÓZANDÓK, hiányzás nem rögzíthető a tanulóknál, házi feladat kréta rendszerbeli rögzítése kötelező!
  6. Iskolánkban minden hétköznap ügyeletet biztosítunk 8-12 óráig a titkárságon.

Jó egészséget, eredményes felkészülést kívánunk!

Csurgó, 2021. március 8.

Vargáné Nagy Viola
igazgató

Események

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb mûködésért és a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal muködéséhez szükséges sütik már be vannak állítva. A sütikről részletesebben nézze meg adatvédelmi oldalunkat.

  Elfogadom a sütiket.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk